0
دسته بندی‌ محصولات
دسته‌بندی‌ محصولات
دسته‌بندی‌ محصولات

کپسول پاورفیت هولیستیکا ۳۲ عدد

ویژگی های کپسول پاورفیت

محافظت از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد
تقویت سیستم ایمنی بدن
بهبود سلامت قلب و عروق
بهبود عملکرد شناختی
افزایش استقامت
بهبود خلق و خو
کاهش خستگی
کاهش استرس
افزایش انرژی
بهبود تمرکز

تاریخ انقضا: 2026/08

197,000 تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

توضیحات

قرص پاورفیت هولیستیکا

قندهای ضروری که در قرص پاورفیت برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز به کار رفته‌اند در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند. از این رو مصرف قرص powerfit می‌تواند فواید بیشماری برای سلامت بدن داشته باشد. همچنین بتاگلوکان‌های مهم مانند لنتینان، KS₂ و AC₂P، ویتامین‌ها و املاح مختلف سبب شده که پاورفیت به‌عنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری‌های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود. شایان ذکر است قرص پاور فیت تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه در کارخانه داروسازی آرین سلامت سینا بسته بندی گردیده است.

پاورفیت چیست و چه فوایدی دارد؟

قرص پاورفیت از عصاره کامل قارچ شیتاکه تهیه شده که در آن از مواد نگهدارنده، رنگ‌ها و طعم دهنده‌های صنعتی استفاده نشده است. قارچ شیتاکه به کار رفته در قرص پاور فیت رایج‌ترین قارچ خوراکی در کشورهای چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشورهای مختلف، دارای مصارف درمانی بیشماری نیز هست. پروتئین موجود در این قارچ تمام اسیدهای آمینه ضروری برای بدن و تعدادی از مشتقات اسیدهای آمینه مانند هیدروکسی پروپیلن و هیدروکسی لیزین را داراست.

فواید کپسول پاورفیت (powerfit):

  • افزایش سوخت و ساز عضلات
  • بهبود عملکرد روحی و ذهنی
  • جذب و استفاده از کلسیم
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش سطح انرژی
  • کاهش وزن

البته در نظر داشته باشید برای تصمیم گیری صحیح و مطمئن درباره مصرف کپسول پاورفیت و حتی مکمل‌های دیگر، توصیه می‌شود حتما با پزشک داروخانه آنلاین مثبت سبز یا پزشک مورد اطمینان خود مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند شرایط شما را ارزیابی نموده و راهنمایی‌های لازم را ارائه نمایند. چرا که بهترین مکمل‌ها نیز اگر طبق دستور و به میزان مجاز مصرف نشوند و مناسب شرایط شما نباشید می‌توانند عوارض جانبی ناخواسته‌ای را به دنبال داشته باشند. قرص پاورفیت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشخصات پاورفیت

اطلاع از مشخصات عمومی و اختصاصی کپسول پاورفیت شما را در زمان خرید راهنمایی می‌کند تا پاورفیت اصل خریداری کنید.

بررسی مشخصات اختصاصی قرص powerfit

  • با هدف تقویت سیستم ایمنی و خاصیت آنتی اکسیدانی
  • پاورفیت قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان
  • با محفظه جعبه مقوایی
  • با فرم محصول کپسول

بررسی مشخصات عمومی کپسول پاورفیت

  • کشور سازنده ایران
  • قرص پاورفیت تولید شده در شرکت آرین سلامت سینا
  • با فرمولاسیون تحت لیسانس فرانسه

ترکیبات قرص پاورفیت

قارچ شیتاکه به کار رفته در این قرص تقویت سیستم ایمنی بدن برای تقویت سیستم ایمنی، HIV / AIDS، کاهش سطح کلسترول خون، دیابت، اگزما، سرماخوردگی و آنفولانزا، معالجه سرطان پروستات یا سرطان پستان و به عنوان یک عامل ضد پیری استفاده می‌شود. همچنین برای هپاتیت B، تبخال، فشار خون بالا و درد معده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قارچ شیتاکه حاوی مواد شیمیایی است که ممکن است به کاهش کلسترول کمک کند.

ترکیبات قرص پاورفیت:

  • عصاره جینسینگ
  • عصاره قهوه سبز
  • ال-کارنیتین
  • ویتامین B۶
  • ویتامین B۱۲
  • منیزیم
  • روی

این ترکیبات برای افزایش انرژی، تمرکز و استقامت بدن طراحی شده اند.
عصاره جینسینگ یک گیاه دارویی است که برای قرن ها در طب سنتی چینی استفاده شده است. جینسینگ موجود در پاورفیت دارای خواص متعددی از جمله افزایش انرژی، بهبود عملکرد شناختی و تقویت سیستم ایمنی بدن است.

عصاره قهوه سبز یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها به محافظت از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کنند. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که می توانند به سلول های بدن آسیب برسانند و منجر به بیماری شوند. بدین صورت قرص پاور فیت از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌‎نماید.
ال-کارنیتین یک اسید آمینه است که در بدن تولید می شود. ال-کارنیتین قرص پاورفیت به انتقال چربی به میتوکندری سلول ها کمک می کند. میتوکندری ها مسئول تولید انرژی در بدن هستند.
ویتامین B۶ و B۱۲ برای متابولیسم انرژی ضروری هستند. آنها همچنین به عملکرد صحیح سیستم عصبی کمک می کنند.
منیزیم و روی نیز از دیگر ترکیبات قرص پاورفیت هستند که برای سلامت قلب و عروق، عملکرد شناختی و سیستم ایمنی بدن مهم هستند.

جدول ترکیبات قرص powerfit

ترکیباتبه ازای هر قرصدرصد نیاز مصرف روزانه
عصاره قارچ شی تاکه۱۷۵mg**
پودر شی تاکه۱۷۵۰mg**

 

 

مزایای قرص پاورفیت

قرص پاورفیت یک مکمل غذایی است که می تواند مزایای زیادی برای سلامتی داشته باشد. پاورفیت حاوی ترکیبی از ویتامین ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی است که برای بهبود عملکرد بدن شناخته شده اند. برخی از مزایای قرص پاورفیت عبارتند از:

محافظت از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد
تقویت سیستم ایمنی بدن
بهبود سلامت قلب و عروق
بهبود عملکرد شناختی
افزایش استقامت
بهبود خلق و خو
کاهش خستگی
کاهش استرس
افزایش انرژی
بهبود تمرکز

موارد مصرف پاورفیت

مکمل‌ پاورفیت شامل ترکیباتی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی دیگر است که به عنوان پشتیبانی از سلامتی و افزایش انرژی و کارایی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. مصرف قرص پاور فیت باید با دقت و به توصیه‌های متخصصین بهداشتی انجام شود. در پایین به برخی از موارد مصرف قرص پاورفیت اشاره میکنیم:

  • کاهش ابتلا به تب خال مزمن و آفت دهان و همچنین بهبود سریع تر آنها
  • جلوگیری از احساس خستگی زودرس
  • تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن
  • کاهش طول دوره بیماری و نقاهت
  • افزایش و بهبود قوای جسمی
  • ازبین برنده زگیل تناسلی
  • کاهش کلسترول خون

کپسول پاورفیت برای چیست؟

کپسول پاورفیت (powerfit) باعث افزایش سطح انرژی، کاهش وزن، افزایش سوخت و ساز عضلات می‌شود. پاورفیت یک مکمل غذایی مفید و موثر است که با دارا بودن آمینواسیدهای لازم و ضروری بدن، آلفاگلوکان، بتاگلوکان، پروتئین و انواع ویتامین‌ها فواید بیشماری برای بدن دارد. حضور روی، سلنیوم و مس در کپسول پاورفیت باعث می‌شود که به عنوان یک آنتی اکسیدان از بدن در برابر بیماری‌هایی همچون سرطان محافظت نماید. علاوه بر آن خرید قرص پاورفیت موجب افزایش انرژی و قدرت بدن و کمک به کاهش علائم بیماری در دوران نقاهت می‌شود. کنترل کلسترول خون و تامین سلامت قلب و عروق و درمان و بهبود علائم زگیل تناسلی نیز به دنبال مصرف کپسول powerfit رخ خواهد داد.

 

 

قرص پاورفیت برای کرونا

همانطور که گفته شد کپسول پاورفیت حاوی یک گیاه فوق العاده موثر یعنی قارچ شیتاکه است. این قارچ به تنهایی با مواد مغذی متنوع و مهمی که در اختیار دارد، پاورفیت را به بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی تبدیل نموده است. مواد مغذی شیتاکه شامل قندهای ضروری برای سیستم ایمنی، بتاگلوکان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. لازم به ذکر است که سیستم ایمنی برای تقویت و تشکیل سلول‌های دفاعی در برابر عوامل بیماری زا مانند ویروس کرونا به ۸ نوع قند نیاز دارد که قارچ شیتاکه قرص پاور فیت تمامی این موارد را در خود دارد. علاوه بر آن، بتاگلوکان‌های موجود در قرص powerfit نقش مهمی در حفاظت از سلول‌های دفاعی و کاهش استرس اکسیداتیو دارد.

ویژگی های کپسول پاورفیت

  • افزایش موثر قوای جسمانی و فیزیکی (ورزشکاران، دوران نقاهت بیماری و سالمندان)
  • تقویت و تعدیل سیستم ایمنی بدن (پیشگیری و بهبود آنفولانزا، تبخال و زگیل)
  • فرآورده طبیعی تهیه شده از عصاره کامل قارچ شیتاکه
  • درمان کمکی در مبتلایان به زگیل تناسلی

 

روش مصرف قرص پاورفیت

  • درمان کمکی زگیل تناسلی: روزانه ۲ عدد قرص پاور فیت به مدت ۳ الی ۶ ماه
  • تقویت سیستم ایمنی: روزانه ۲ عدد قرص پاورفیت حداقل به مدت ۱ ماه
  • افزایش قوای جسمانی و سطح انرژی: ۱ الی ۲ کپسول در روز
  • کودکان ۱ تا ۸ سال روزانه ۱ عدد قبل از صبحانه

هشدار مصرف قرص powerfit

چنانچه بعد از استفاده از کپسول پاورفیت دچار آلرژی یا حساسیت شدید، از مصرف آن اجتناب ورزید.

توصیه می‌شود به علت داشتن خاصیت تونیک (نیروبخش) بعد از ساعت ۴ بعد ازظهر مصرف نشود.

مصرف قرص پاور فیت در کودکان بالای یک سال طبق مقدار توصیه شده مجاز است.

شرایط نگهداری پاورفیت

پس از خرید قرص پاورفیت ، محصول را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

پاورفیت را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

قرص پاورفیت با چه داروهایی تداخل دارد؟

به صورت کلی تداخلی از طرف شرکت سازنده پاورفیت عنوان نشده است. با این حال توصیه می‌شود قبل از مصرف قرص پاورفیت با پزشک متخصص مشورت کنید. البته با توجه به اینکه کپسول پاورفیت هولیستیکا دارای ترکیباتی است که در افزایش انرژی بدن نقش دارند، بهتر است قرص powerfit را همراه با سایر داروها و مکمل‌های انرژی زا مصرف نکنید.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی

در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک مصرف شود.

قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

قرص پاورفیت به علت داشتن عصاره قارچ شیتاکه دارای خواص ضد میکروبی و ضد ویروسی بسیار قوی است که در پیشگیری و درمان زگیل تناسلی و همچنین ویروس HPV به شدت موثر است. با خرید قرص پاورفیت و مصرف آن به مدت ۶ ماه شاهد تاثیر قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی خواهید بود.

 

پاورفیت برای ریزش مو

قارچ شیتاکه که ترکیب موثر کپسول پاورفیت هولیستیکا به شمار می‌آید با داشتن مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان، می‌تواند به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد بدن کمک کند. به علاوه این قارچ در قرص پاور فیت حاوی مواد مغذی از جمله سلنیوم، زینک، ویتامین d و مس است که می‌توانند به حفظ سلامتی موها کمک نموده و در جلوگیری از ریزش مو نقش مهمی ایفا کنند.

 

 

موارد مصرف قارچ شیتاکه قرص پاور فیت

  • تقویت سیستم ایمنی: پاورفیت به واسطه این ترکیب توان دفاعی بدن را در برابر ورود میکروب‌ها و ویروس‌های احتمالی بالا می‌برد. در نتیجه قارچ شی تاکه در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی مانند زگیل تناسلی موثر است.
  • ضد التهاب: التهاب لثه یکی از بیماری‌های جدی دهان و دندان است که می‌توان به راحتی از بروز آن جلوگیری کرد. پیشرفت بیماری‌های التهابی لثه موجب آسیب رسانی به استخوان می‌شود. قرص پاور فیت به واسطه قارچ شی تاکه التهاب را کاهش داده و بهداشت دهان و دندان را بهبود می‌بخشد.
  • کاهش کلسترول خون: ترکیبات موجود در قارچ شی تاکه پاورفیت به کنترل کلسترول خون کمک می‌کنند. تاثیر مواد ضد کلسترول شی تاکه به حدی است که مانع از رسوب پلاک در رگ‌های خونی می‌شوند. این قارچ دفع کلسترول از راه مدفوع را افزایش می‌دهد.
  • کنترل کم خونی: توصیه می‌شود که همیشه در دوران قاعدگی به خانم‌ها می‌شود این است که مواد سرشار از آهن مصرف کنید. مس و آهن موجود در شی تاکه قرص پاورفیت کم خونی را کنترل کرده و خستگی شدید را کاهش می‌دهد.
  • ضد سرطان: قارچ شیتاکه غنی از آنتی اکسیدان است که با رادیکال‌های آزاد موجود در بدن مبارزه می‌کنند. به همین خاطر گفته می‌شود که قرص پاورفیت سرعت تکثیر سلول‌های سرطانی را کم کرده و مانع از سرایت آن به سایر اندام‌‌های بدن می‌شود.

 

 

سوالات متداول درباره قرص پاورفیت

قرص پاورفیت برای چی خوبه؟

کپسول پاورفیت محصولی کاملا ارگانیک و ساخته شده از عصاره قارچ شیتاکه بوده که با تقویت سیستم ایمنی بدن به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی همچون هپاتیت B، تبخال، فشار خون بالا و درد معده، ایدز و حتی پوکی استخوان و پوسیدگی دندان استفاده می‌شود. البته مورد توجه‌ترین ویژگی پاورفیت ، درمان زگیل تناسلی و کمک به افزایش میل جنسی است.

 

پاورفیت برای چه کسانی مناسب است؟

قرص پاورفیت کاملا طبیعی و ارگانیک مخصوص افرادی است که به سیستم ایمنی بدن خود اهمیت می‌دهند؛ همچنین افرادی که دچار بیماری زگیل تناسلی هستند نیز می‌توانند با قرص پاور فیت اثربخش، بیماری خود را بدون مصرف داروهای شیمیایی درمان کنند. همچنین برای کوتاه کردن دوران نقاهت پس از بیماری‌های سنیگن و همین طور پیشگیری و تقویت بدن در دوران آنفولانزا و کرونا نیز می‌توان از این مکمل استفاده کرد.

پاورفیت برای چه کسانی مناسب نیست؟

پاورفیت برای افراد زیر مناسب نیست:

  • کودکان
  • زنان باردار یا شیرده
  • افرادی که بیماری خاصی دارند

اگر در مورد مصرف قرص powerfit سوالی دارید، با پزشک خود مشورت کنید.

طریقه مصرف کپسول پاورفیت برای درمان زگیل تناسلی چگونه است؟

روزانه ۲ عدد قرص پاور فیت، یک عدد قبل از صبحانه و یک عدد قبل از ناهار و به مدت ۳ الی ۶ ماه برای بزرگسالان و کودکان ۱ تا ۸ سال روزانه یک عدد قبل از صبحانه با مشورت پزشک مصرف کنند.

توضیحات تکمیلی

وزن65 گرم
ابعاد9 × 3 × 12 سانتیمتر
برند

هولیستیکا (Holistica)

مورد مصرف

تقویت سیستم ایمنی

رده‌ی سنی

بزرگسالان

جنسیت مصرف کننده

آقایان و بانوان

تعداد

32 عدد کپسول

نوع محفظه

جعبه

جنس محفظه

مقوایی

شرکت تولید کننده

آرین سلامت سینا

کشور تولید کننده

ایران

اصالت کالا

اصل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کپسول پاورفیت هولیستیکا ۳۲ عدد”