0
دسته بندی‌ محصولات
دسته‌بندی‌ محصولات
دسته‌بندی‌ محصولات

پودر جنرال تونیک توت فرنگی دینه

ویژگی‌های جنرال تونیک

  • تقویت کننده عمومی بدن
  • افزایش وزن عضلانی و اشتها
  • با طعم توت فرنگی

تاریخ انقضا: 2027/06

67,600 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

جنرال تونیک چیست؟

 

جنرال تونيك محصولی از داروسازی دینه، متشکل از پودر ميوه و ريشه چند گياه دارویی و جو جوانه زده است. پودر جنرال تونیک دینه دارای مقادیر فراوانی از مواد معدنی و ویتامین ها می باشد که باعث تقویت قوای جسمانی، حفظ سلامت دستگاه گوارش و افزایش اشتها می شود. همچنین با توجه به اینکه این محصول گیاهی است، مضرات بسیار پایین تری نسبت به محصولات شیمیایی دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که به محصولات گیاهی علاقه‌ مند هستند، باشد. هر بسته پودر جنرال تونیک حاوی 20 ساشه طعم دار است.

 

ترکیبات جنرال تونیک دینه

 

پودر جنرال تونیک دینه متشکل از ریشه کاسنی، دانه شنبلیله، جو جوانه زده، ریشه هویج، دانه سویا، دانه نخود و دانه رازیانه است.

 

خواص مکمل جنرال تونیک دینه

 

1- افزایش اشتها

شنبلیله موجود در جنرال تونیک دینه، می‌تواند باعث تحریک ترشح انسولین و در نتیجه کاهش قند خون شود. طبق شواهد به دست آمده توسط انجمن قلب آمریکا، کاهش قند خون ممکن است میل به غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا را تحریک کند، در نتیجه باعث افزایش دریافت کالری و افزایش وزن گردد.

2- کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش

کاسنی سرشار از ترکیبی به نام اینولین (یک پری بیوتیک قوی) است. اینولین نقش موثری در حفظ فلور باکتریایی روده دارد. همچنین اینولین از طریق کاهش خاصیت اسیدی معده، می‌تواند در مقابله با بسیاری از مشکلات گوارشی از جمله رفلاکس و سوزش معده کاربرد داشته باشد. از دیگر اثرات مفید گیاه کاسنی، صفراآوری و ملین بودن آن است که کمک قابل توجهی به بهبود هضم، افزایش حجم مدفوع  و تناوب دفع می‌کند و از این طریق تاثیر به سزایی در بهبـود عملکـرد روده دارد. در نتیجه پودر جنرال تونیک به علت دارا بودن کاسنی، می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد دارای مشکلات گوارشی باشد.

در بسیاری از نقاط جهان، خوردن کمی رازیانه بعد از غذا برای کمک به هضم و دفع گاز روده رایج است. شواهد نشان داده است که رازیانه با کاهش التهاب روده ها و کاهش باکتری هایی که باعث تولید گاز می شوند، به هضم غذا کمک می‌کند. همچنین روغن برگرفته از دانه رازیانه می تواند علائم سندرم روده تحریک پذیر را تسکین دهد.

3- افزایش قوای بدن

وجود جو جوانه زده در مکمل جنرال تونیک، به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی گردد و در مواردی مانند ضعف عمومی و ترمیم قوای بدن در دوران نقاهت تاثیر مطلوبی داشته باشد.

 

عوارض پودر جنرال تونیک دینه

 

تاکنون در دوز پیشنهادی این مکمل (1 تا 3 ساشه در روز) عارضه ای گزارش نشده است. اما در برخی افراد احتمال بروز مشکلات گوارشی در روزهای اولیه مصرف وجود دارد که این مشکل با ادامه مصرف برطرف می‌گردد.

 

منع مصرف پودر جنرال تونیک دینه

 

مصرف این مکمل در خانم های باردار به دلیل حساسیت ویژه دوران بارداری توصیه نمی شود.

 

احتیاط  در مصرف پودر جنرال تونیک دینه

 

پودر جنرال تونیک در افراد دیابتی بهتر است تحت نظر پزشک مصرف گردد، زیرا این محصول دارای قند ساکارز می‌باشد. همچنین در صورت مصرف سایر داروها، برای کاهش تداخل در جذب، لازم است که فاصله زمانی مناسب، در  نظر گرفته شود.

 

بهترین زمان مصرف جنرال تونیک دینه  

 

بزرگسالان بهتر است بر حسب شرایط خود، روزانه 1 تا 3 ساشه  پودر جنرال تونیک را با ترکیباتی مانند شیر همراه با شکر یا عسل مخلوط کرده و به عنوان میان وعده میل کنند. اما توصیه می‌شود که کودکان (3 تا 12 سال) به میزان نصف مقادیر مصرفی بزرگسالان از این محصول استفاده کنند.

 

مکمل جنرال تونیک برای چه افرادی مناسب است؟

 

– کودکان بالای 3 سال

– بزرگسالان

– زنان شیرده

– سالمندان

– ورزشکاران

– افرادی که در دوران نقاهت بیماری به سر می‌برند.

 

 

سوالات متداول

1- آیا پودر جنرال تونیک دینه چاق کننده است؟

این مکمل با افزایش اشتها، می‌تواند در افزایش کالری مصرفی تاثیر گذاشته و بدین صورت باعث افزایش وزن گردد.

2- آیا پودر جنرال تونیک دینه باعث چاقی صورت می شود؟

افزایش دریافت کالری در نتیجه افزایش اشتها ناشی از این مکمل، منجر به افزایش وزن کل بدن ( نه فقط در ناحیه خاص) می‌شود. به عبارتی اگر چه جنرال تونیک دینه در چاقی صورت موثر است، اما بدین معنی نیست که تاثیر این محصول موضعی است.

3-آیا پودر جنرال تونیک دینه طعم دار است؟

بله، پودر جنرال تونیک دینه در 3 طعم کاکائویی- توت فرنگی و موزی تولید شده است.

توضیحات تکمیلی

برند

دینه (Dineh)

مورد مصرف

افزایش وزن

طعم

توت فرنگی

رده‌ی سنی

بزرگسالان

جنسیت مصرف کننده

آقایان و بانوان

تعداد

20 عدد ساشه

نوع محفظه

جعبه

جنس محفظه

مقوایی

شرکت تولید کننده

مجتمع صنایع دینه ایران

کشور تولید کننده

ایران

اصالت کالا

اصل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پودر جنرال تونیک توت فرنگی دینه”