0
دسته بندی‌ محصولات
دسته‌بندی‌ محصولات
دسته‌بندی‌ محصولات

شامپو ضد شوره حاوی اکتوپیروکس 1% – ایروکس

مزایای شامپو ضدشوره ایروکس

  • دارای عصاره های گیاهی گزنه، اکیناسه، بید کانادایی و برگ زیتون
  • حاوی ترکیبات نرم کننده و حالت دهنده
  • موثر در درمان خارش و شوره سر
  • قابل استفاده برای انواع مو
  • حاوی پیروکتون اولامین
  • دارای ویتامین E و B5

تاریخ انقضا: 1405/02

85,275 تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

توضیحات

شامپو ضد شوره ایروکس مدل اکتوپیروکس

شامپو اکتوپیروکس ایروکس با بهره گیری از بهترین، ایمن‌ترین و جدیدترین ترکیب ضد شوره، اثر فوق العاده ای در درمان شوره سر و خارش پوست سر دارد. عصاره‌های گیاهی موجود در آن اثر ضد شوره شامپو را افزایش می دهند و ترکیبات نرم کننده، حالت دهنده و مرطوب کننده شامپو ایروکس اکتوپیروکس نیز موجب جلوگیری از خشکی مو می‌شوند. در این شامپو ضد شوره شوینده‌های ملایمی بکار رفته است که آن را برای انواع مو مناسب می‌سازد.

خواص شامپو ایروکس ضد شوره

در شامپو ضد شوره اکتوپیروکس آیروکس عصاره‌های گیاهی همچون گزنه و اکیسناسه وجود دارد که دارای خاصیت ضد التهابی و میکروبی بوده و در تسکین پوست سر قرمز و ملتهب موثر هستند. پیروکتون اولامین یکی از ترکیبات موثره موجود در شامپو ضد شوره اکتوپیروکس ۱ درصد ایروکس بوده که رشد قارچ در پوست سر را مهار کرده و پوسته ریزی را متوقف می‌کند. خواص مرطوب کنندگی و نرم کنندگی بعد از استفاده از شامپو ضد شوره ایروکس مدیون ویتامین B۵ و E موجود در آن است.

ترکیبات شامپو اکتوپیروکس

  • عصاره گیاه بید کانادایی(CW): گیاه اپیلو بیوم آنگوستی فولیوم که Canadian Willowherb (بید کانادایی) نامیده می‌شود و با داشتن ترکیبات التیام بخش و نرم کننده و ضد التهاب، قدرت بالایی در ترمیم پوست‌های آسیب دیده دارد و در بهبود و کنترل شوره سر بسیار موثر است. گفته می‌شود خواص ضد قارچی آندروژنیک این گیاه در کنترل و کاهش ریزش مو می‌تواند موثر باشد.
  • عصاره گزنه: گزنه از دیرباز در ایران به عنوان یک گیاه با خواص درمانی گوناگون به کار رفته است. گزنه می‌تواند با داشتن اثرات قوی التیام بخش و نرم کننده در کاهش خارش و پوسته شدن موثر باشد. گزنه همچنین با افزایش گردش خون در عروق سطحی پوست سر، موجب تغذیه و تنفس بهتر پیاز مو شده و در پیشگیری از ریزش و تحریک رشد مو موثر باشد.
  • د-پانتنول: پانتنول پیش ساز ویتامینB۵  است که به راحتی از لایه‌های سطحی پوست عبور کرده و در زیر آن به ویتامین B۵ تبدیل می‌شود. این ویتامین در تنظیم تعادل آب و چربی پوست و شادابی و طراوت آن نقش بسیار موثری دارد و خارش، التهابات و تحریکات پوستی را کاهش داده، کمک شایانی به ترمیم زخم و التیام آسیب‌های پوستی می‌کند.
  • آلانتویین: آلانتویین یک آلکالوئید گیاهی از مشتقات گزانتین است که اثر ضد التهاب و ترمیم کننده بسیار قوی دارد، به طوری که از آن در درمان زخم و سوختگی استفاده می‌شود.

اکتوپیروکس چیست؟

شامپو ضد شوره اکتوپیروکس ایروکس حاوی یک درصد اکتوپیروکس است که این درواقع همان پیروکتون اولامین می‌باشد. شامپو ضد شوره ایروکس یک ضد شوره قوی است که با بهره گیری از ترکیبات گیاهی و دیگر ترکیبات مغذی به درمان شوره‌های مقاوم کمک می‌کند. اکتوپیروکس معمولا به صورت ۱ درصد در شامپوها وجود دارد که علاوه بر درمان شوره باعث کاهش التهاب و خارش پوست سر می‌شود. درواقع این ماده با ایجاد تغییر در ساختار سلولی قارچ‌ها، باعث مرگ آنها می‌شود و از رشد و تکثیر آنها جلوگیری می‌کند.

 

مزایای شامپو ضد شوره اکتوپیروکس ایروکس

  • درمان موثر شوره با استفاده از جدیدترین و ایمن‌ترین ترکیب ضد شوره و ضد قارچ شناخته شده در جهان (اکتو پیروکس)
  • دارای خواص ضد خارش، ضد التهاب و التیام بخش به علت وجود عصاره‌های گیاهی ارزشمند
  • محتوی ترکیبات گیاهی موثر در پیشگیری و کنترل ریزش مو
  • همراه ترکیبات نرم کننده، مرطوب کننده و حالت دهنده
  • با فرمولاسیون ویژه و ملایم مناسب برای انواع مو

لیست ترکیبات شامپو ایروکس اکتوپیروکس

آب دیونیزه، آمونیوم لورت سولفات، TEA لورت سولفات، عصاره اکیناسه، عصاره بید کانادایی، گلیسرین، EDTA، عصاره گزنه، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، پلی کوارت H۸۱، کوکو آمید و پروپیل بتائین، د-پانتنول (پیش ساز ویتامین B۵)، آلانتویین، پیروکتون اولامین، لوریل گلوکوزید، و دیگر افزودنی های مجاز

نحوه استفاده از شامپو ایروکس ضد شوره اکتوپیروکس

مقداری از شامپو اکتوپیروکس را روی موی مرطوب قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا خوب کف کند. اجازه دهید کف شامپو زد شوره چند دقیقه روی سر بماند، سپس کاملا آبکشی نمایید. اگر احساس می‌کنید مویتان کاملا تمیز نشده است مجدد شستشو را تکرار کنید.

شامپو ضد شوره حاوی اکتوپیروکس 1% – ایروکسشرایط نگهداری

شامپو ایروکس را جایگزین شامپو مصرفی خود نمایید و مانند یک شامپوی معمولی فقط از آن استفاده نمایید. معمولا دوره درمان با شامپو ضد شوره اکتوپیروکس ایروکس ۶ تا ۸ هفته به طول می‌انجامد.

پس از درمان پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از ایجاد مجدد شوره، از شامپوهای ملایم مانند شامپوهای ایروکس استفاده کنید.

از تماس شامپو ضد شوره اکتوپیروکس ایروکس با چشم‌ها جدا خودداری نماييد. در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهيد.

هر بار پس ار مصرف در شامپو ضد شوره اکتوپیروکس ایروکس را محکم بسته و در دمای ۲۵-۱۵ درجه و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

پس از بهبودی لازم است به مدت ۲ ماه هفته ای یکبار از شامپو ضد شوره ایروکس استفاده نمایید.

در مدت استفاده از شامپو ضد شوره ایروکس از شامپوی دیگری استفاده نکنید.

عوارض شامپو ضد شوره اکتوپیروکس ایروکس

در رابطه با مصرف شامپوی ایروکس ضد شوره، عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است. در صورت بروز هر گونه مشکل از مصرف آن خودداری نموده و با پزشک معالج خود تماس حاصل نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن245 گرم
ابعاد7 × 4 × 15 سانتیمتر
برند

ایروکس (Irox)

مورد مصرف

ضد شوره

حجم

200 میلی لیتر

جنسیت مصرف کننده

آقایان و بانوان

نوع عصاره

اکیناسه

نوع مو

انواع مو

نوع محفظه

بطری

جنس محفظه

پلاستیکی

شرکت تولید کننده

ایران آوندفر

کشور تولید کننده

ایران

اصالت کالا

اصل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو ضد شوره حاوی اکتوپیروکس 1% – ایروکس”